|
Ungvár - a gyalogjáró híd alkonyati fényben |
A már oly sokszor megénekelt Google Kolibri és a már ez alatt futó Pingvin Algoritmus megkövetelte új honlapoptimalizálási eljárások kidolgozását annak érdekében, hogy anélkül lehessen a weboldalak Google-helyezését javítani, hogy ehhez kifejezetten és koncentráltan kulcsszavas optimalizálást végeznénk. A jól bevált kulcsszavas linkek helyett a diszperzív linképítésre lett szükség és a hosszabb keresőkérdésekre való optimalizálást kellett előtérbe helyezni. Az új szempontrendszert figyelembe véve dolgoztam ki az úgynevezett
BDK-SEO Arvisura linképítő technikát, amelynek alkalmazásával egyrészt sikerült jó eredményeket elérnem a keresőlistákon való pozíciók megszerzésében, másrészt (egyelőre) a Google-büntetést elkerülnöm. Sokáig kísérleteztem, míg látható eredményeket sikerült elérnem. Ezek közül most egy sajátomról számolok be, ez pedig az új domain - kárpátalja.net - alá telepített keresőbarát weboldal sikere. A szájt mind az
Ungvár Kárpátalja, mind a
Kárpátalja Ungvár kulcsszókombinációkkal 2. a találati listán és csak a Wiki előzi meg. Aloldala is van a főlapnak, ennek meg kifejezetten szülővárosom a témája, nem csoda, hogy első helyen hozza a kereső például ezzel:
Hány magyar lakos él Ungváron? Egyelőre arra, hogy Hol van Ungvár vagy Hány éve alapították Ungvárt? csak a 3. vagyok - de dolgozom a témán.