Google első találat
A Google helyezések javítására kreatív honlapoptimalizálással és diszperziv linképítéssel törekvő SEO-szakember abból indul ki, hogy kivétel nélkül minden weboldal optimalizálható és minden gyenge találati pozíció javítható - bizonyos határokig legalábbis. A cél természetesen a top10 vagy még inkább az első helyezés elérése, de a sikerre úgy orientálódni, hogy a Google első oldalára vagy pláne első pozíciójába kerülés semmiképpen ne váljék puszta öncéllá. Az előlépések mögött minden esetben a honlap tartalmi fejlődésnek, mennyiségi és minőségi gazdagodásnak kell állnia. Ha a bővítés, gazdagítás helyett csak ügyeskedéssel próbálkozunk, annak utóbb kellemetlen és kínos hátrasorolódás lehet a következménye. Tehát: építkezni kell.
Különösen akkor, ha olyan honlaptulajdonos fordul segítségért, akinek a weboldalára nagyon is ráfér a fejlesztés. Az attraktív webszájtok gyakran nem tesznek eleget a legalapvetőbb keresőszempontoknak sem, így a külső linkhálózat felépítése előtt (sürgősebb esetben annak megkezdésével párhuzamosan) a weblap tartalmának a felturbózására kell koncentrálni.
Az üzleti céllal készült honlapok tipikus gyöngéje pl. az, hogy jószerével alig van rajta szöveges rész, tetszetős képek, videók uralják a felületet, de hát tudjuk, ebből mit látnak a keresőrobotok: a fájlnevet, az alt és title tagek tartalmát. Ezzel persze lehet és kell operálni, de ha nincs folyó szöveg, y a robotok információkban szegénynek találhatják. De a tartalmi gazdagság sem elegendő önmagában a top helyezéshez: számos formai jegynek is eleget kell tenni, hogy a tartalom keresőbarát alakot öltsön.
Minden honlap történetében igazi fejlődési ugrást jelent, amikor a találati rangsor első pozícióiba kerül. Magában a keresőoptimalizáló munkában ez nem jelent éles váltást: itt inkább falyamatosságra van szükség. Ha én honlapot optimalizálok linképítést végzek, cseppet sem érzékelem az ugrásokat: a munka fokozatos, a linkgyarapításban meg éppenséggel nem javallott a a túl nagy buzgalom: ha szokatlanul gyors a linkprofil növekedés, az gyanúra ad okot: itt kérem manipulálnak. Építkezni kis lépesekkel kívánatos, és eközben ki lenne képes előre megmondani, mely lépés lesz éppen az, amelyik hatására a honlap a második helyről fellép az első találat pozíciójába.
Szólj hozzá
Különösen akkor, ha olyan honlaptulajdonos fordul segítségért, akinek a weboldalára nagyon is ráfér a fejlesztés. Az attraktív webszájtok gyakran nem tesznek eleget a legalapvetőbb keresőszempontoknak sem, így a külső linkhálózat felépítése előtt (sürgősebb esetben annak megkezdésével párhuzamosan) a weblap tartalmának a felturbózására kell koncentrálni.
Az üzleti céllal készült honlapok tipikus gyöngéje pl. az, hogy jószerével alig van rajta szöveges rész, tetszetős képek, videók uralják a felületet, de hát tudjuk, ebből mit látnak a keresőrobotok: a fájlnevet, az alt és title tagek tartalmát. Ezzel persze lehet és kell operálni, de ha nincs folyó szöveg, y a robotok információkban szegénynek találhatják. De a tartalmi gazdagság sem elegendő önmagában a top helyezéshez: számos formai jegynek is eleget kell tenni, hogy a tartalom keresőbarát alakot öltsön.
Minden honlap történetében igazi fejlődési ugrást jelent, amikor a találati rangsor első pozícióiba kerül. Magában a keresőoptimalizáló munkában ez nem jelent éles váltást: itt inkább falyamatosságra van szükség. Ha én honlapot optimalizálok linképítést végzek, cseppet sem érzékelem az ugrásokat: a munka fokozatos, a linkgyarapításban meg éppenséggel nem javallott a a túl nagy buzgalom: ha szokatlanul gyors a linkprofil növekedés, az gyanúra ad okot: itt kérem manipulálnak. Építkezni kis lépesekkel kívánatos, és eközben ki lenne képes előre megmondani, mely lépés lesz éppen az, amelyik hatására a honlap a második helyről fellép az első találat pozíciójába.
- top10 google találat - keresőoptimalizálás, első SEO web oldal
- a Google keresés első találati helyére kerülés weboptimalizálással