2015. jún 07.

Javuló Google helyezések

írta: prcikk
Javuló Google helyezések

Helyezés-javítás a Google keresőben

A jelen blog néhány napja a Google helyezés javítása és Google pozíció javítása kulcsszóval egyaránt az első találati oldalon (SERP) szerepel. Ez a gondos honlap keresőoptimalizálás (SEO) eredménye.
pozíciójavítás - google helyezés optimalizálása
Net Hálózat - Google helyezések javítása
Mi tagadás: jó lenne első helyre kerülni a keresőben, ezért magam árgus szemmel figyelem, honlapjaim az egyes kulcsszavakkal hol helyezkednek el a találati oldalakon (SERP = search engine results page). Valamilyen mértékben persze a jó pozíciókra való törekvés öncél: a SEO szakemberek nemes versengése ez - melyikük tud a legfrekventáltabb keresőkifejezésekkel élpozíciót szerezni. A nagy mogulok persze a legfedettem kulcsszavakra gyúrnak: SEO, keresőoptimalizálás... Ezekkel nekem csak nagyon rövid időközökre sikerült az élmezőnybe jutni, mostanában örülök, ha nem esem ki az első 50-60-ból. Jobban állok a keresőmarketing kifejezéssel (többek között ez adja ennek a posztnak a témáját): egy eléggé régi oldalam itt most benne van a TOP20-ban. Ennél is jobb a pozícióm, ha kombinációkkal keresek, azzal például, hogy google keresőmarketing, az első 5-ben vagyok benne.

No de ott tartottam, hogy a helyezések javítása csak részben öncél. Amennyiben saját oldalainkra gyúrunk szakmai presztizsből vagy eléggé el nem ítélhető módon azért, hogy minél több megrendelőt szerezzünk. Ez kétségtelenül önző érdek. De ha értékes weboldalt juttatunk a csúcsra, az már közhaszon, mert a böngészők, az interneten infót, szolgáltatást keresők a valóban hasznos infókra könnyebben rátalálnak, ha ezek optimalizált honlapon találhatók. Így tehát a SEO-szaki bizonyos értelemben a Google serpája: a világcég megmondja, milyen oldalakat akar a topon látni: mi meg elintézzük, hogy valóban azok kerüljenek oda, melyek kényes ízlésének megfelelnek.

Tartalomgazdag honlapok optimalizálása


És mert én becsületesen szeretek játszani, gagyi oldalakra nem gyúrok. Ha olyan munkával keresnek meg, amely egy kevéssé értékes, rosszul összerakott, információkban szegény szájt felfuttatására irányul, akkor bizony azt mondom: csak akkor vállalom a weblap googleoptimalizálását, ha előbb alapos tartalomfejlesztésen esik át. No de én csak aszalt jeget akarok eladni, sokat-sokat, nem elég, ha mutatok pár szép fotót, és megírom a rendelési árat? - értetlenkedik a kliens. Nem, nem elég. Ha be akar törni az aszaltjég forgalmazók élbolyába, ennél többet kell nyújtania. De mégis, mit? Történelmi távlatokba helyezni a budapesti jégaszalás nemzeti hagyományait? Egy webshop oldalon?? Hát: bizony!

Többet kell nyújtani, mint a konkurencia. Ha nem mondok többet a honlapok Google-szempontú optimalizálásáról, mint száz másik SEOs, akkor mi alapján pretendálok jó keresőtalálati helyezésre?

2020: Pánikbetegség öngyógyítása

A fenti dátumra a fenti kulcsszóval a támogatott website esélyes az első hely megszerzésére. Ehhez előbb számos kisegítő weboldalt kell jó pozícióba hozni. Maga a pánikbetegség igen exponált kulcsszó még long tail alakokban is, kezelés és gyógyítás kiegészítéssel is a címben szereplő formula nyerő lehet. Innen most egy feltörekvő blogra megy a link: Pánikbetegség ellen öngyógyítás.

Aktuális: virtuális szerver bérlés, Budapest 


Ha ezt megértenék a weboldal tulajdonosok, a keresőoptimalizáló szakik élete is könnyebb lenne. Tévedés azt hinni, hogy egy hatalmas linkhálózat megszövésével és tömeges mennyiségű linknek az oldalra küldésével majd az optimalizátor megoldja a website gyengeségéből eredő problémákat. Ideig-óráig talán igen. De ha a virtuális szerverek bérlését és a szerverhosting szolgáltatást kínáló cég csak annyit közöl a weboldalán, hogy ők a legjobbak: az édeskevés. Nem tőlük fognak VPS szervert bérelni, hanem attól a vállalkozástól, amelyik terjedelmes műszaki leírásokat és közérthető tájékoztatókat egyaránt közzétesz az oldalán arról, mi az a virtuális szerver, miért előnyös a hardvereszközöket bérelni, illetve ha van sajátunk, hogyan hosztingoltathatjuk számunkra is előnyös feltételek mellett. Információ, információ, szöveg, adat, leírás, definíció, áttekintés, történet, összehasonlítás, háttéradat, infó, infó infó - ez kell a honlapra minél több; s ha van belőle elegendő, az már a Google optimalizálást végző internetes serpa dolga, hogy a szájtot keresőbaráttá tegye.

Ezért jöttek fel az oldalaim, éppen ezért javulnak keresőtalálati helyezéseim.

2016: Tartalommarketing - mobilmarketing

2016-ban a korábbi projektek helyét a fenti címben jelzett kulcsszavakkal indított programok vették át. Emellett képbe jött a szamizdat könyvkiadás és a télikertépítés is mint preferált tematika, de a legmunkaigényesebb SEO-tuningok a tömeges sms-küldés, az sms-kapmány és a mobilmarketing szakterülete körül alakultak ki, ehhez csatlakozott saját ambícióm: hogy tudniillik saját oldalaim jól szerepeljenek a keresőtalálatok közt a tartalommarketing fogalmával. A mibiltelefonokra küldött szövegüzenetek mögötti technológiával így némileg foglalkoznom kellett.

Google helyezés javítása


Első hely, első oldal. Top helyezések. Aktuális keresőmarketing projekt: mobilmarketing és tartalommarketing, tartalomoptimalizálás, vps szolgáltatás, virtuális szerver bérlés - Budapest. Honlap SEO: találati pozíció javítás, találat maximalizálás: tömeges sms küldés, első oldalra kerülés, Google helyezés, SEO, virtuális szerver, szerverbérlés, szerver hoszting
Szólj hozzá

helyezés szerverbérlés virtuális szerver Google SEO honlapok optimalizálása